Sunday, February 2, 2014

símptomes post menstruals I

*
M’encantaria poder sentir el plaer
de
el so profund i penetrant
silenciós i alhora cruixentmnent sorollós
de l’impacte contra tu
M’encantaria poder sentir el plaer de 
l’impacte
de una paella 
contra la teva
puta 

cara


*
Oh, Llàstima!
quina bona olor
que feies
i que estúpid
que
em vas semblar.

Oh, Llàstima!
No he perdut res
I sóc més feliç que ningú
i més que tú segur

Llàs
ti ma
que vinguis i em diguis que
em coneixes

Oh, Llàstima! Però
a mi no em coneix ningú.


*
Fa un mes exacte que vaig perdre la memòria
i en el fons això també pot estar molt bé
per depèn de quines coses. 
(no sé quines)

*
Símptomes post menstruals
menstruals
o pre menstruals
sempre em buscaré alguna excusa 
per auto-excusar-me
de la meva mala llet
pintada i dissimulada amb un somriure
energètic i polsífer i hiperactiu de lavabo
solitàriament tripós i mandíbulosament àlgid
cop de puny contra pedra vella
pols
pols
polsífer
Tinc pols
i sóc pols
I m’excuso dient-me a mi mateixa,
parlant tot el que puc
i tant ràpid que m’enfilaria per les parets,
“Això són símptomes post…pre…
menstruals”

*
No us vull deprimir però som tots
tant vomitius
que no tinc adjectius per auto-definir-nos
Deu ser tant difícil cagar-se a sobre!
sempre és més fàcil comprar-se roses barates
i tirar-te-les a sobre
i ser sempre més feliç amb coses més superficials
pols
i
polvos
ulls semi tancats per no veure-li gaire la cara

Som tots tant vomitius!
 Però per no pensar-hi he trobat el meu lloc en aquest planeta
i és en l’inconscient 


*
He vist un esperme!
l’he somiat!
estava allà, una mica perdut, el pobre.
No sabia gaire cap on anar,
Ni si valia gaire la pena…
L’esperme dubtava però corria com un malparit
Era el teu puto esperme
i valia la pena que no arribés enlloc
No val la pena que un subnormal com vostè
tingui descendència
en forma de bebè 

*
Escolta’m,
però tanta por tens de arriscar-te
a ser un puto boig de merda i cagar-la molt fortament,
desmuntar la teva vida
per tenir un romanç boig
de magatzem?
D’aquí ves a saber quan de temps
ja seràs un vell i no t’aguantaràs els pets. 
Ens morirem tots!
i ens veurem a l’infern per ser uns pecadors.
Però si podem continuar pecant

ni li diré pas que no. 

No comments:

Post a Comment