Tuesday, October 15, 2013

Poemes amb títol I

EM FAS POR

Em vaig acostar a ell, romànticament
i li vaig dir a cau d’orella
“Em fas por”
Després em vaig llevar suant i trasbalsada
i vaig veure que era un somni.

Però realment encara penso que l’hi hauria de dir,
que li tinc molta por.

No em deixa ni dormir.


CENDRES

Olor de mandarina
llum de 7:56 del vespre
Cap cot
entre el fum
cap al coixí
en el fum.

Cendra,
cendrer,
merder,
pudor.

Tant me fot el que passi
perquè és senzill i bonic.

Veig la meva cara a les cendres.
Ens hi assemblem.
Ets el cigarret que em consumeix a mi
I jo sóc aquestes cendres estúpides que els hi encanta
ser teves!

Enganxar-se al cendrer i no voler marxar
Sentir-se merda quan no hi ets, però d’alguna manera,a prop teu.

En les cendres,la teva olor encara hi és impregnada.
Però l’olor de cendra ja és més olor de mort,
que no de fum.



GINEBRA

No sé què estic fent però m’ho estic passant molt bé



EL TROMPETISTA

M’han apallissat.

Tinc un blau a l’ull dret,
El nas tort,
Els punys pelats,
I el llavi trencat.
M’he de acomiadar del meu amor.
Perquè em fa mal.
I no puc.

El meu altre amor va marxar amb taxi fa dos dies.

I ara, mira’m.

Estic sol, tinc el llavi trencat, i tinc una trompeta a les mans
que m’hauré de vendre
per poder fer alguna cosa de profit amb els diners.

Sé molt bé amb quina bona merda me’ls gastaré.

La meva vida,
ja no té sentit.




COPA DE VI

Arrisquem-nos
Perquè potser demà passat ja no podrem.



PREUCUPACIONS

-   No existeixen.
Són els pares.






No comments:

Post a Comment