Saturday, June 8, 2013

bon dia dissabte


*No seré més feliç
rebolcant-me
entre aire i herba
i cos
mirada a les estrelles
i somriure d'ulls clucs
somriure de no sé perquè
somriure de no somric

No seré més feliç
entenent-me
entenent-los
i mirades contra sentiments
i somriure d'ulls clucs
i em contradic
un altre cop

No seré més dona
ni seré menys nena
ni més noia
ni menys humana
























*Olor de terra molla
i sol
reflectit als camps vius i creixents
arbres moguts pel vent
No pensem en la nostàlgia
mentrestant tinguem cames!

Veig el pou
i el camí de sempre
i la gent que m’ha envoltat
els anys n’han fet una rutina
una rutina bonica

Olor de terra molla
Matí de tempesta,
migdia de paella i sol
i mirada cap enfora!
finestres i portes

No volem ressaca
Volem volar
No volem pensar en l’ahir
Volem córrer

Els meus cabells xops
de dutxa d’aigua freda
S’assequen i s’estarrufen amb el vent.
Somric perquè sí

Perquè el Montseny sempre hi és
Mai marxa
Més a prop o més lluny,
depèn de l’auguri de la pluja..
Però sempre hi és


I penso, que no vull
no vull remugar de res
Perquè afortunadament tinc una rutina

Una rutina i uns anys
que m’han fet ser
i tinc un nas per olorar-ho
i ulls,
per saber que sempre ho tinc,
al palmell de la mà,
En mi.

No comments:

Post a Comment