Wednesday, April 9, 2014

.

A Few Toughts 

A l’escola-


Recordo en G i la A
Renyant-me per dibuixar
ESPIRALS!
Només això. A la llibreta.
Recordo a la C
dient-me, davant de tota la classe,
“Tienes que tocar de pies al suelo”
I jo no l’entenia i continuo sense entrendre què 
(COLLONS)
volien dir

Jo encara me la imagino a Vietnam 
menjant-se un gos.
I després ve i em diu 
que he de tocar de peus a terra!

Em deia que no tenia cap mena de sentit, 
vaig escriure un conte que es deia
“La crónica de los váteres”

“Se teletransportaron desde el váter”
“…Al jardín de las delicias”

potser tenia 12 anys però,
quan dibuixes un espiral, no saps el què fas,
i és precisament això el que 
em fa pensar que 
els que haurien de tocar de peus a terra potser sou vosaltres
colla de inútils!
que el que no enteneu 
és que tot el que escric 
acaba passant
(per bé o per mal)




Conversa amb el mirall

Ella em mirava amb cara de llàstima
auto-excusant-me(-se) deia:

“El peu m’anava a una velocitat de metrònom de 160”
“Per què rius?”
“El peu m’anava a un compàs d’amalgama”
“I jo estava dibuixant cercles i espirals,
molts espirals i cercles, al voltant de tot el meu c-c-c-crrr
crani”
“…Això és bonic”
    La noia reflectida al mirall es va posar a riure i li queien llàgrimes de tots colors, com si algú estigués dibuixant amb llapis de colors la cara de la noia blanca.
I de sobte va dir, cridant, amb un somriure de ulls girats (un mirava a l’est, i l’altre al nord)

“No tens ni idea de qui sóc!”
      -Doncs ja m’està bé així. 


History
It feels so weird to be in this class

holy shit-
they will never understand
only if I could just…
stop!
blablablablabla
Segunda Guerra Mundial
1,2,3,6,19,26
window
wicklow
west
work
walls
weak
wembley
world in general
words!
meaningless words
and sad stories
        -Her eyes were so beautiful
But she's dead,
But we all are!
that’s the main problem
because we can all be really boring
and I hate it 
  



Comestibles


comestibles com les flors
ha arribat la primavera i avui fa fred
        - però jo no en tinc gens.

Carn contra carn
pell a pell
contra

Esllevissada de pell-
à
à
àcids
Ulls que 
tenen vida 
pròpia!

Cara
can
çons!
Suau
s

Com esti b 
le

Sóm comestibles

Any colour you 
like
Any colour
you like
any colour
but 
I rather
I-
prefer
le 

Bleu
com 
és
el
color
del 
meu 
cap
quan em perdo
al mar 
i el pit em pesa
molt més del que sembla
MOLT més
-m'acabo enfonsant 
perquè porto unes sabates 
de ferro 

But it doesn’t matter
Oublions ça!

Perquè aquest és un…
Abril blanc i pur
vomitivament i deliciosament conflictiu.





I don’t give a **** about languages

Road
Nieve
Le ciel
Ulls


What are you saying?
I tought I could speak many languages and now I can only see 
that 
I am  - - -
- - - - 
- - - - - - - - -
Or not.



An Hallucination


An hallucination-
today
I heard a voice


An anticipation-
I dreamt about it
a few days ago

An explosion-
I know it,
it will happen
because I’ve seen it
I’ve heard it
somewhere


An experiment:
I’ll take a train
on my own
as always.
who knows, maybe I’ll learn something
today








“no sé hablar con castellano”



Estamos sentados en un sillón 
y tu camisa mojada 
pegada a tu piel
     -no se quien eres

Somos dos figuras geométricas
jugamos a una especie de
tet-r-is
tetris


El sillón huele a piel
es verde
tus ojos también

Trotando! en campos de
batallas-
en campos de
-
lenguas

Muchas, demasiadas
Por todas partes
Me siento bien, bajo el sol
siendo su merienda
Relación de amor-odio con las 
Hormigas


no sé quien soy pero hay un
espejo
en la parte derecha del comedor 
del piso que huele a comida

El espejo esta roto
como mi pobre y feliz
corazón, hígado, páncreas y pulmón derecho
tengo muchas rosas arrapadas a mi brazo
y mi mano no quiere moverse

El espejo esta roto - veo mi cara
con los ojos que caen
horizontalmente!
se deslizan hacia mis orejas
y las orejas se deslizan por tu pelo 
y mis manos 
y tus la
b
ios-

Las rayas!Las rayas estan en tu 
cuerpo
en tu espalda
y te toco
palpando todas tus
imperfecciones
y
las rayas del sol
son tu retrato.
las he pintado con mis manos.

Ahora! 
SSSSrmrfhhh.

La ventana parece un buen sitio para
empezar
qualquier
cosa 
que no sea
moverme de aquí 
.





El talento de olvidar las cosas

Me importa poco lo que pienses de 
Ramon
o Guillermo
o nadie

ellos, comiéndose tus penas-
viven ahogados en mierda que huele entre vaca y 
perfumen de coco de supermercado y camiseta de marca Pero yo…
en tu cara veo una luz
en tus ojos veo un resplandor
y creo que no es nada bueno
no, no me gusta
para nada!

“Ahora mismo he ido a la 
barra
medio llorando
   - no lo sé por qué”


Pero unos minutos después todo iba bien
muy bien
demasiado

Y ahora, ahor
ahor
aho ra 
es martes
después miércoles
Y estoy
gastando mi preciado y puto 
tiempo
Haciendo cosas 
que no juegan
a favor mío.


Ni tu, Ni él, ni aquello,
ni ella
ni esto

Ni yo misma. 




No comments:

Post a Comment