Wednesday, August 28, 2013

No tinc res a dir perquè no puc

*Ella beu
no para fins que cau,
amb el cap mort,
damunt la taula.
I ronca.
Ella beu perquè no vol pensar.

Té una casa bonica, té el que vol.
Ell l’estima.
Ells beuen.

Al pub beuen,
tothom beu.

Ella no pensa.
Ell tampoc.

Vi a la nevera.
No n’hi ha prou,
compra una altra ampolla al pub.
Vi a la bossa.

“15 anys perdent el temps amb aquell collons d’anglès”
Desig de mare, adéu.
Adéu a tot tipus de
àcids
i llàgrimes
      -ja en va tenir prou.

Adéu a il·lusions

Hola al vàter quan les veu a elles, somrient
i plenes, amb la part de la seva vida en braços.

potser tenen el que desitjaven, el que tocava.

Sempre ha set diferent.
Londres no la va ajudar
Però a casa no era gens millor.
“El pare no m’entén”
“La mare no m’entén”

Coi de barri, adéu família.
i
      -interludi de desamors


De vegades es pregunta “Què hi faig, aquí?”

És feliç amb les vistes
El mar

Però,
una altra pinta, per favor

Una altra pinta de Guinness
I una altre ampolla de Vi

No vol pensar.

Mentrestant fèiem el cigarret a fora del pub,
em va dir amb els ulls mig girats

“You know, shit happens and then you die”


*Em manquen paraules
és inútil intentar plasmar-te
plasmar-nos
amb paraules
amb cançons
amb un traç
no puc

Potser per por
de no estar a l’alçada
de no poder descriure-ho com es mereix

De no poder plasmar-te
de no poder descriure amb refotudes paraules
la teva olor
la teva pell

M’és impossible
M’has deixat sense paraules
Això em frustra
i alhora em fa més feliç que mai.


*A mig febrer,
Recordo haver adorat el mar
imaginant-me’l...
A mig febrer,
pensava en l’olor de la sal
en la tramuntana

és reconfortant pensar en una memòria
però encara ho és més si és ple agost
Davant d’ ell.

I jo no sé on sóc però m’és ben igual.


*No ho veus?
Inconscientment (o conscientment)
estic demanant a crits
que vull parar el temps.

un rellotge que no funciona.
Un
rellotge
que no
funciona

No el penso arreglar mai.



*Tinc por de que el pas del temps
sigui el meu propi enemic
Que totes aquestes cançons que estic escrivint
siguin inútils

De fet ho són.
Són totalment inútils.




*No puc tenir el cap clar,
és tot borrós i momentani,
quan estic davant d'aquesta gent.

Que m'importa una merda.
M'importen una merda.
M'importes tu, però avui no hi ets. 

No comments:

Post a Comment