Sunday, June 23, 2013

amor - odi I

amor - odi I

*amb les mans buides...
en sóc conscient
que he fet un salt en el temps
segurament mal fet,
o potser no,
però sense premeditar-ho

potser tot és ràpid i efímer
però amb pes
em fa feliç,
             -suposo
amor i odi!
a una cosa que em mata
em fa més gran
em fa més feble
Em fa més
inestablement feliç
              -suposo



*Amor a un tu indefinit!
no en sé res, jo, de tu
ni falta que em fa

Experiència i anys
em manquen
potser
per entendre’t
per entendre’ls
per estimar
odiant
l’amor
indefinit
a un no se què
que no ho saps ven bé
i ningú entén res

Amor indefinit
Odi a un tu força més definit
Un tu
que sóc jo.


*La solitud
és bonica
si estàs acompanyat.



*No és que parlar
i fer veure que ens entenem
em faci entendre res

però em fa sentir
més tranquil·la,
potser.



*Has begut massa
i les veritats volen
He begut massa
i les veritats volen

Hem begut massa
i la roba, vola.




*relació
d’amor – odi
amb la joventut.

Pell fresca
algun gra
és normal.

Aprenc
i tot és gros
i és nou
i està bé

tot és fàcil
et penses que ets prou gran
saps que no
però saps que en el fons,
sí.

No saber què fas
ni què ets
saber-ho al dia següent!
Envoltar-te
de novetats...
el risc
m’empaita!

relació
d’amor – odi
amb el risc!

No tinc cap por
però en tinc moltes
No tinc por de encarar-me a tu
d’encarar-me a vosaltres
però tinc por
d’encarar-me a mi mateixa.

1 comment: